Re: Zalman CNPS7700- AlCu

Autor: Maciek M <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 17:33:47 MET

Delfin napisał(a):
> Nie wiem jak u ciebie, ale w moim boxowym niebylo typowej pasty tylko inny
> material termoprzewodzacy.
> Bylo to nie jak pasta tylko kawalek plastra, ktory dostosowal sie
> dopowierzchni procesor-radiator.

widac ci co skladali moj komputer doszli do wniosku ze lepiej nawalic
pasty niz uzyc orginalny plaster :-( moj stary BOX cooler moze sluzyc za
przyklad zlego stosowania pasty ;-)

> - Tak poza tym, Trafilem na bardziej sprecyzowana informacje na temat
> nakladaia pasty, moze bedzie przydatna.
> http://www.proline.pl/index.php?id=news&subid=prawidlowe_nakladanie_pasty_te
> rmoprzewodzacej_1083099657&grupa=art

Dzieki za ciekawy arykul ja czytalem inny podobny po angielsku i mniej
wiecej tak to zrobilem jak tam pisza. Pisza ze pasta potrzebuje troche
czasu zanim uzyska max przewodnictwo wiec poczekam jeszcze troche :-)
Nie wiem tylko gdzie mozna kupic aceton?

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660