Parametry rzadziej spotykanych sieci bezprzewodowych

Autor: Lonewolf <mp-ror_at_gazeta.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 16:00:23 MET

    Czy mógłby mi ktoś pokrótce przybliżyć parametry rzadziej spotykanych
łączy bezprzewodowych w sieciach LAN. Chodzi mi o takie łącza jak:
mikrofale, podczerwień, laser. Ciężko mi cokolwiek znaleść na ten temat poza
ogólnikami a poszukuję danych o przepustowości takich rozwiąń, wielkości
segmentów na nich budowanych, ewentualnie też norm które opisują korzystanie
z nich.
    Za wszelką pomoc z góry dziękuję