Re: Konfiguracja do oceny

Autor: barney <barney_at_[WON>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 15:57:28 MET

Chichotek wrote:

> To zapytaj sie inwestora czy przedkłada "ładność" nad długie i
> bezproblemowe działanie sprzętu którego nie kupuję sie co miesiąc...

Przedklada, wyobraz sobie ze sa ludzie ktorzy wogole sie na kompach nie
znaja i o zgrozo wcale im to nie przeszkadza. ;)
Mam w firmie trzy pecety, wszystkie byly skladane raczej na
podzespolach najtanszych i wszystko dziala bez problemu.
BTW jakie to lepsze komponenty moge kupic jesli zrezygnuje z kolorowej
obudowy i myszki? Lcd jest nie do ruszenia.

--
pozdrawiam
barney

Masz wieksza szanse wygrac na loterii jesli kupisz los - Forrest Gump