Re: myszka mnie wkurza!

Autor: Michał \ <ogr.ogrowski_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 12:42:56 MET

Użytkownik "hoj" <minics@op.LITERYpl> napisał w wiadomości
news:ct3vb3$hi8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zastanawiam sie powaznie nad zakupem mx1000, bo podobno on zdzierzy
nawet
> chropowate drewno (pracuje na ciezkim debowym biurku), a i ladowarke
ma.
> Tylko nie chce zeby sie okazalo ze wydalem te 300pln, a myszka znow
jest
> beznadziejna, np. nie chce sie slizgac po biurku (bo to ze jest
ciezka juz
> slyszalem...)

Mam tą myszkę od tygodnia. Jak na razie jestem zadowolony. Jest bardzo
precyzyjna, działa na różnym podłożu, używałem jej dość intensywnie i
jeszcze nie musiałem ładować baterii. IMHO nie uważam, że jest bardzo
ciężka i w mojej dłoni leży dobrze (mysz jest całkiem spora, a ja nie
mam wielkich dłoni). Jak na razie mogę skrytykować w tej myszy
ślizgacze - myślę o wymianie na teflonowe, bo orginalne są jakby "za
mało śliskie". Odnośnie baterii, to w sklepie jaczej jej nie wyjmą -
nie ma w tej myszy standerdowej klapki. Baterie wyjmuje się po
oderwaniu dwóch ślizgaczy i naklejki i odkręceniu czterech sróbek (w
sumie głupi pomysł, ale mi nie przeszkadza).
Jeśli mam wyrazić swoją opinię to mogę ją polecić. Używam jej też do
gier i jestem z niej zadowolony.