myszka mnie wkurza!

Autor: hoj <minics_at_op.LITERYpl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 00:07:46 MET

Wiec mam od dwoch lat wireless intellimouse microsoftu i nie moge z nia
wytrzymac :/

wskaznik czasami zwariuje i zacznie sie samoistnie przesuwac w gore / dol/
prawo lewo
czasami przy poruszeniu zniknie i pojawi sie w innym miejscu
myszka jest ciezka
trzeba czesto zmieniac baterie
nie mozna ladowac baterii, bo zwykle 1.3V nie udzwignie tej myszki. Trzeba
1.5V, a takie nie sa ladowalne.
sa slabe slizgacze pod myszka i czasami biezko jest w ogole ruszyc ja z
miejsca.

Oprocz tego ze jest wygodna i ladna - nie ma innych zalet. Nie uzywam
podkladki i nie bede uzywal - bo nie lubie.
Zastanawiam sie powaznie nad zakupem mx1000, bo podobno on zdzierzy nawet
chropowate drewno (pracuje na ciezkim debowym biurku), a i ladowarke ma.
Tylko nie chce zeby sie okazalo ze wydalem te 300pln, a myszka znow jest
beznadziejna, np. nie chce sie slizgac po biurku (bo to ze jest ciezka juz
slyszalem...)
Widzial ktos gdzies mx1000 ktora mozna wziac do reki a najlepiej pobawic sie
nia przy komp? Najlepiej zeby miala wlozone baterie co by ciezar
sprawdzic...
W MM Okecie nie ma. Nawet gdyby byla wyjeliby baterie.
Jakies pomysly? W gre wchodzi Warszawa...
Co myslicie o tym gryzoniu tak w ogole?

--
pozdrawiam
Marcin