problem z LaserJet 1100

Autor: Red Scorpion <redscorpion_at_aztec.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 10:59:03 MET

Witam
Mam HP LaserJet 1100 i problem polegający na tym, że dobrze wydrukowana jest
co trzecia strona :( Resztę papieru drukarka gniecie w środku w harmonijkę i
muszę co chwila ręcznie to wyciągać. Opadam już z sił, co radzicie na to?
Wiem że 1100 miały problem z wciąganiem kilku kartek czy coś, ale ja tego
problemu NIE MAM. Chodzi mi tylko o gniecenie papieru w środku. Da się to
jakoś naprawić? Zastanawiam się nad rozebraniem jej i gruntownym
czyszczeniem.

Pozdrawiam