Re: Radek 9800 PRO czy GF6600 GT?

Autor: Domi <domi77_at_wytnijto_go2.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 11:00:01 MET

> No podobno ( np. forum Tweak.pl ) GF6600 GT nie jest żadną suszarką....
> Czy 128 MB a 256 MB pamięci przy Radku 9800 to duża rózniaca ( może
> żadna ) i jaką ewentualnie wybrac firme ?

Wszystko podobno :) Trzeba by znalezc czlowieka ktory testowal obie karty.
Tez mam podobny dylemat o ile nie zdecyduje sie na nizszy pulap cenowy (nowa
9550 abita) to mam wybor miedzy tymi dwoma kartami.
Poczytaj http://techreport.com/reviews/2004q3/geforce-6600gt/ Po tym widac
ze wydajnosciowo 9800 wypada slabiej mimo 256bitowych pamieci. Do tego
shadery 3.0 ktore zaraz stana sie standardem. Niepewnosc zostaje po stronie
jakosci obrazu oraz wyjscia TV. Wprawdzie to inna generacja modeli - ale
wczesniej geforce nie dorywnywal ati ani w jednym ani w drugim. Jesli
uzywasz duzego tv ze zlaczem s-video to ja bym najpierw przetestowal, zeby
nie bylo zdziwienia.

Pozdrawiam