Re: Zalman 7000B-AlCu

Autor: Delfin <pop_at_poprostu.net>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 10:49:38 MET

> Po pierwsze jezeli miałes 44-45 na boxie(to przy jakich obrotach?) po co
> kupowałeś zalmana trza było skręcic obroty tak aby temp w stresie była
55C.

44-45 przu 2200 obr/min na Boxowym, bez obciazenia. Z obciazeniem rozlo do
ok 57-58 st C.
Obciazeniem byla uruchomiona ok 5min. gra Colin McRae Rally 2.

> Po drugie chcesz/myslałeś schłodzic procesor do 20C?

nie chce/myslałem!

> bo jesli teraz jest
> znacznie ciszej na zalmanie a temp procka w stresie to 50C to jest
> rewelacja!.

Zgadza sie, jakby bylaby to temperatura w stresie, a nie bez obciazenia,
czego wczesniej nie napisalem.

    Ale musze dodac, ze posmarowalem odrobine grubiej, niz zalecana
"cieniutka warstewka" i temperatura byla 3-5 st mniejsza na Zalmanie z lekka
tendencia powrotu do poprzednigo stanu. Minelo kilka dni jak na razie jest
nieznacznie lepiej niz wczesniej, jesli chodzi o chlodzenie. Niemal jak na
Boxowym i przy 1800/min, co sprawia ze jest jednak troche ciszej. A musze
jeszcze dodac, ze moja obudowa ma tunel wlotowy pod wentylator procesora co
ma ponoc dosc istotny wplyw na chlodzenie.
pozdr.