Re: Zalman 7000B-AlCu

Autor: <Luk_at_s>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 16:41:56 MET

mam wersje 7000CU P4 530j (3Ghz) i chłodzi fatalnie 52 w idle w trybie burn
68-71 (wszystko chodzi coprawda pięknie żadnych zwieszeń tylko ta wysoka
temperatura... nie jestem przekonany ) A poza tym zmieniem na Athlona 64 -
jest lepszy i nowocześniejszy niż Intel który dokłada tylko kolejne
megaherze..
A mógłby Intel zastosować chociażby technologie z notebooków z procesorme
Pentium M (speed step + mniej megaherców a większa wydajność)