pobor pradu przez procesor

Autor: Pawel K <pawel1234ppppp_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 09:38:05 MET

witam

jest taki oto problem, pewien wykladowca kazal napisac na temat
"Uzasadnić w oparciu o przykłady stwierdzenie, że elektronika jest nauką
o wysokich prądach i wielkich częstotliwościach."
wg mnie elektronika jak najbardziej tyczy sie pradow niskich, a nie
wysokich chociaz tez nie do konca, ale....
jeden gosc podal jako przyklad cos takiego

przykład procesor P4:
napięcie zasilania U=1.525V
moc pobierana P=65W (pod obciążeniem)

P=U*I więc I=P/U co daje nam I=42.62A
Więc gdzie masz niskie prądy... ?

wg mnie to bzdura, bo w ten sposob nie mozna tego liczyc, tak wiec jesli
ktos kompetentny moglby rzucic okiem na
http://members.lycos.co.uk/zybek0/viewtopic.php?t=46 i powiedziec kto ma
racje to bylbym bardzo wdzieczny

pozdrawiam