Re: dual channel???

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 09:34:38 MET

Użytkownik "MojoJojo" <osoba@microsoft.com> napisał w wiadomości
news:ct5ok1$gqn$1@inews.gazeta.pl...

> Czy piszesz to z własnego doświadczenia czy o tak ja mam podobny problem
> co załżyciel wątku wszędzie czytam że muszę kupic pamięć taka samą.

Pisze z tego co czytam ale również też z własnego doświadczenia. Miałem
kilka kości akurat pod ręką jak składałem swojego kompa, były to jakieś
noname, Kingstone i TwinMos. W kazdej kombinacji płyta zgłaszała pracę w
DualChannel. Nawet jak włożyłem noname ddr333 razzem z Twinmosem ddr400 to
poszlo w dual channel ale na 333.
Plyta Gigabyte 8IPE1000 chipset i865.

Oczywiscie zawsze istnieje jakies prawdopodobienstwo ze u kogos bedzie
inaczej, tego juz oceniac nie jestem w stanie, pisze tylko to co ja
widziałem na własne oczy.

--
pzdr
rb