problem z zasilaczami

Autor: marek <marekgorzym_at_interia.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 07:28:00 MET

3 lata temu kupiłem peceta: EPOX 8KHA+,RADEON7500, RAM 500MB,ATHLON XP
1600,CD ROM, karta telewizyjna a do niego LCD 16" Sony. Po roku wystąpił
objaw: po włączeniu ruszają wentylatory ale system nie startuje(nie ma
charakterystycznego piknięcia).Pomagał najpierw jeden,potem dwa, potem trzy
itd. restarty. W końcu nic nie pomagało. Za poradą kolegi wymieniłem mój no
name zasilacz na Enermax EG365AX-VE(G) FMA PFC. Pracował bez zarzutu ponad
rok kiedy to wystąpił objaw: jednego dnia kompletny trup, innego praca
normalna. Ostatnio już tylko kompletny trup, zero śladów życia. Dziś
zasilacz w naprawie.
Co z tym moim kompem???? Sandra zawsze pokazywała mi, że napięcie 3.3V
wynosi 1.7 V?. Może to ma jakiś związek?
Pozdrawiam