Re: AN7, a RAM Twinmosa

Autor: Sekator <sek_at_tor.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 07:52:50 MET

Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <sal@hell.pl> napisał w wiadomości
news:ct6tbt$6t$1@inews.gazeta.pl...

> Z wieczorno-nocnego googlania wyszło, że te kości ogólnie się średnio
> spisują w Abitach na NF2. Szczególnie w NF7(-S) i AN7. Oczywiście
> zdarzają
> się przypadki, że działają na tych płytach bez problemu na 200MHz, ale
> jednak więcej jest chyba przypadków, kiedy są problemy i max. co się daje
> wycisnąć, to 180-190MHz...
> Zaraz obniżę FSB i będę testował...
> A kości jutro i tak do wymiany. Tylko nie wiem co teraz kupić...
> Kingstony HyperX drogie. Może Geil?

Przemek na 99% to nie kości! Po prostu płytka nie do końca z nimi
współpracuje.
Obniż FSB do pewnej wartości i zmień bios. Spróbuj tictaca "AN7DE8"
http://s6.invisionfree.com/underclock/index.php?showtopic=183
Podobna historię miałem z goodramem 2x512, obecnie śmiga na FSB 225 cl2.5
3-3-11 i nie ma problemów.

Pozdrawiam, Sekator.