Re: Seagate 120GB SATA czy MAXTOR 120/160GB SATA?

Autor: Jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 02:41:35 MET

 ...do tej pory używałem Seagate'ów ale podobno teraz kiszka z
> nimi :( Znów Maxtory wychwalają. Samsung SHIT nawet nie biorę pod uwagę.
> Prawdopodobnie Maxtora 160 będe mial za cenę 120GB :)

Do wczoraj tez miałem ten dylemat - do tej pory IBM potem juz Seagate i
wczoraj.... rozwazałem juz tylko Seagate - Maxtor lub Samsung - ktore kiedyś
faktycznie były jak piszesz - teraz jednak jest duzo lepiej.Maxtory moim
zdaniem mocno klepią - ale tobie to nie przeszkadza- wziąlem SATA 160
Seagate - zobaczymy czy dobry to wybór za jakiś czas.Jest zauwazalnie
szybszy od barracudy 80 7200.7 ale i glosniejszy nieco podczas pracy - moim
zdaniem od tamtej chłodniejszy a reszta wyjdzie w praniu.

Pozdrawiam.