Seagate 120GB SATA czy MAXTOR 120/160GB SATA?

Autor: Hanna <hannaleo_at_op.pl>
Data: Wed 26 Jan 2005 - 02:35:11 MET

Witam! Dzis moje 23 urodzinki zamawiam sobie dysk. Nie musi być cichy ale
musi być wydajny i odporny na awarie. Było już dużo pytań o dyski, pytam o
te konkretne ...do tej pory używałem Seagate'ów ale podobno teraz kiszka z
nimi :( Znów Maxtory wychwalają. Samsung SHIT nawet nie biorę pod uwagę.
Prawdopodobnie Maxtora 160 będe mial za cenę 120GB :)
Jak radzicie? Plyta główna Epox 8rda3+, 2 x 256 Kingstone dual channel.
Pozdrowionka