Asus A7V600-F - zablokowane fsb

Autor: behemoth <jacek_lg_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 20:05:41 MET

Witam
Mam takiego nietypowego asusa, jest to wersja wyprodukowana dla Fujitsu -
Siemens. Problem polega na tym że w biosie mam zablokowane ustawienia fsb
tzn ustawione jest "auto",procesor Sempron 2400+ czyli fsb jest 166. Na
płycie nie ma żadnych zworek do ustawiena czy odblokowania fsb,a wg opisu
producenta można ustawiać od 50 do 250. Próbowałem flashować bios, wszystkie
ze strony asusa nie wchodza a te od siemensa nic nie zmieniają. Czy ktoś z
Was miał może doczynienia z tą płytą i rozwikłał ten problem?

Pozdrawiam