Re: (SerwiS) Pytanie do handlowców...

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 16:48:07 MET
Message-ID: <ct5pnn$hpa$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

_HEARTSHADE_ wrote:
> jest i nadal będzie USZKODZONY.
> Na tego meila nie otrzymałem odpowiedzi przez już prawie 20 dni.
> Co w takiej sytuacji mam zrobić?

Hmm trzeba sie jakos dogadac. Sprobuj zadzwonic, albo jezeli to mozliwe
pojechac osobiscie, jezeli serwis jest w miare blisko. Przedewszystkim
sprawdz jakie sa warunki gwarancji, jezeli zobowiazuja sie do wymiany
monitora na nowy, w przypadku martwych pixeli, to musza to zrobic. W
przeciwnym razie, chyba zostanie ci zdanie sie na ich dobra wole, lub
odebrac te 10%.
Received on Tue Jan 25 16:50:25 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 25 Jan 2005 - 16:51:56 MET