(SerwiS) Pytanie do handlowców...

Autor: _HEARTSHADE_ <heartshade_at_wirtualnapolska.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 16:37:45 MET

Witam!

Mam pytanko do osób, które prowadzą sprzedaż sprzętu komputerowego,
otóż około miesiąca temu zakupiłem w hurtowni Proline monito LCD 17 cali
Belinea. Pech chciał, że w monitorze na 'dzień dobry' występują dwa
czerwoniutkie
pixele (od nowości).
Jak wiadomo - Belinea udziela zewnętrznej gwarancji, więc zadzwoniłem do
serwisu
Belinea, a tam dostałem meila do Pani, która zajmuje się tego typu sprawami.
Pani w odpowiedzi na mojego meila napisała mi ,że ona proponuje mi zwrot 10%
wartości
monitora, tyle ,że ja tego monitora praktycznie już nie sprzedam, więc co mi
da te 10%?
Odpisałem jej ,że nawet jak mi zaproponuje 50% to ja się nie zgodzę,
ponieważ monitor
jest i nadal będzie USZKODZONY.
Na tego meila nie otrzymałem odpowiedzi przez już prawie 20 dni.
Co w takiej sytuacji mam zrobić?

Pozdrawiam
DAMIAN