Re: Problem z komputerem (chyba procesorem)

Autor: Tadeusz Drabarek <tdrabarek_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 13:39:17 MET

Julian wrote:
> Po odlaczeniu wiatraka (odlaczylem tylko zasilanie) na Northbrdge'u
> pojawil sie po kilku dniach problem z uruchamianiem komputera, tzn.
> pojawia sie komunikat:
>
> "CPU is unwarkable or has been changed. Please recheck - CPU SOFT
> MENU" i nizej: "Press F1 to continue" Po nacisnieciu F1 windows sie
> laduje i potem nie mam juz zadnych problemow.
>
> Na procesorze PIV 3GHz Prescott wymienilem wiatrak na Pentagrama Cu
> 80. Mam plyte Abit IS7-G.
>
> Czy cos sie przegrzewa? Moze nalezy zmienic cos w ustawieniach CPU
> Soft Menu?

> [...]

Dopiero co mialem ten sam problem (!) Z tym, ze nie wymienialem
wiatraka. Okazalo sie, ze przypadkowo zmniejszylem ustawienia (same sie
zmniejszyly?) czestosci taktowania procesora ! (jest u mnie w BIOSie
taka opcja, gdzie sie ustawia predkosc. Sprawdz czy przypadkiem tez cos
takiego sie nie stalo w Twoim przypadku.

Tadeusz