Re: hurtowa zmiana nazw plików

Autor: Grzes <fotkom_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 13:30:12 MET

Użytkownik "buba" <buba@buba.pl> napisał w wiadomości
news:ct39o7$2hf$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Mam problem tego rodzaju - kilka tysięcy plików, których nazwy to
8-cyfrowe
> numery. W pliku tekstowym mam listę tych numerów i odpowiadajšcych im
> tytułów. Czy jest jakis program, który zamienia nazwy "numeryczne" na te,
> pobrane z pliku tekstowego?

Moze po prostu wejdz do pliku txt
i wstaw polecenie rename (albo ren nie pamietam jak brzmi ale to sprawdzisz
sobie w lini polecen) i w kazdej lini w ktorej jest nazwa pliku w postaci
cyfr i po niej nazwa jaka ma byc

ren(ame) 1111111.xxx nowanazwa.xxx

jak juz w kazdej lini wstawisz to polecenie
to zmienisz po zapisaniu pliku tekstowego jego rozszerzenie z txt na bat
wydasz polecenie nazwa pliku.bat
i nazwy pozmieniaja sie same
Grzes