Re: Komp NTTz MediaMartk

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 13:19:33 MET

Użytkownik "@[nie spamuj]gazeta.pl" <""lupota\"@[nie spamuj]gazeta.pl">
napisał w wiadomości news:ct50ef$5b8$1@korweta.task.gda.pl...
> Wiem że zaraz na mnie nakrzyczycie że chce kupic kompa z marketu ale...
> Nie stac mnie żeby wyłozyć na raz 3000 zł a MM ma kredyt zero % który ja
> otrzymuje od ręki na dowód osobisty ( bo juz kilka rzeczy tak kupowałem u
> nich ) .
> Wracajac do tematu. Jest tam taki NTT z PIV 3.0 na płycie Gigabite ,z
> grafą na PCI-E R600PR . Pamięc to tylko 2 x 256MB. Dysk SATA 180 GB Jakaś
> nagrywarka DVD ( ale ja mam swoja więc jak padnie to nie problem) . Czy
> ma to sens kupowac ? Kiedys takie kompy to byłą straszna lipa ale teraz
> [...]

Zastanow sie jeszcze raz co wlasciwie chcecsz kupic? Piszesz o komputerze
calym zaz 3000zl (cos i tak drogo) a pozniej rozwazasz wymiane prawie
wszystkiego - pamiec, nagrywarka, dysk, zasilacz. Zamiast kupowac to w
zestawie, idz sobie do sklepu z ratami nawet troche oprocentowanymi i
roznica w cenie mysle ze spokojnie pokryje ci te odsetki ratalne.

--
pzdr
rb