Re: HP610C

Autor: Szo <fubushit_at_poczta.o_n_e_t.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 13:07:36 MET

Użytkownik "VADER" <vader@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:ct3noh$9mh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam problem z drukarką HP 610C, cały czas mi sie pluje że nie ma papieru w
> podajniku, Gdy sie uruchamia wykonuje test głowicy - wszystko wydaje się
OK,
> gdy już sie uruchomi mruga mi diodka od podajnika papieru. Tu jest problem
> BO papier jest i to nawet dużo. Nie słyszę silniczka od podajnika, czy ta
> drukarka wogóle coś takiego sprawdza? Jeśli ktoś miał podobny problem to
> chętnie posłucham, lub jak kto woli poczytam. Z GÓRY DZIĘKI !!!

sprooboj sciagnac at tacke-podajnik.. mzona to podniesc do goory..i wtesy
polooz akrusz papieru - powinna zalapac..

juz takie cos widywalem - podstawa to 10-15 arkuszy w podajniku bo ta
drukarka ma cos z moozgiem..ale i tak co jakis czas wyskakuje blad o braku
papieru w drukarce ot tak..

pozdr
Szo