HP610C

Autor: VADER <vader_at_poczta.fm>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 21:53:49 MET

Mam problem z drukarką HP 610C, cały czas mi sie pluje że nie ma papieru w
podajniku, Gdy sie uruchamia wykonuje test głowicy - wszystko wydaje się OK,
gdy już sie uruchomi mruga mi diodka od podajnika papieru. Tu jest problem
BO papier jest i to nawet dużo. Nie słyszę silniczka od podajnika, czy ta
drukarka wogóle coś takiego sprawdza? Jeśli ktoś miał podobny problem to
chętnie posłucham, lub jak kto woli poczytam. Z GÓRY DZIĘKI !!!

Może to wina czujnika zacięcia papieru?? Gdzie mozna coś takiego kupić??

Pozdrawiam