Re: jaka grafika do ...?

Autor: Szymon <malina_at_jagoda.pl>
Data: Tue 25 Jan 2005 - 01:25:05 MET

> Błagam Cie, nie pisz takich głupot. Miałem Asusa na KT400A i Radeona
> 9000, Epoxa na KT600, Asrocka na KT880 i Radeona 9550, Asrocka na KT880
> i Radeona 9600PRO i wszystko chodziło ok. Nie wiem kto Ci takich głupot
> nawmawiał, ale zastanów sie zanim coś tak idiotycznego napiszesz.

Rozumiem po wybuchowej reakcji, że w twoim przypadku sprawdzają się
przewidywania speców od biometeo. Toż to najtrudniejszy dzień w roku.....

> Miałem Asusa na KT400A i Radeona 9000
Miałem MSI KT4AV na KT400A i HIS radeon 9000pro 128MB.
Nie da się jednocześnie zainstalować sterowników AGP z via4in1 i sterowników
karty graficznej. Problem opisany na forum www.viaarena.com.

>Asrocka na KT880 i Radeona 9550
Miałem Asrocka K7Upgrade 880 (2 egzemplarze) i Gigabyte Radeon 9550 128 MB.
Nie da się jednocześnie zainstalować sterowników AGP z via4in1 i sterowników
karty graficznej i puścić tego w AGP x8. Poczytaj zagraniczne fora, niejeden
użytkownik
miał ten problem.

Miałem Gigabyte na Kt 880 i Gigabyte Radeon 9550 128 MB.
Nie da się jednocześnie zainstalować sterowników AGP z via4in1 i sterowników
karty graficznej i puścić tego w AGP x8.Serwis firmy arest.pl, w kontakcie z
przedstawicielem
Gigabyte, potwierdza niekompatybilność i zalecają jakąś akcję w biosie,
która likwiduje problem, ale wpływa na wydajność. (telefon na stronie www)
Nie wiem jaką, bo kupiłem płytę z nForce2 mając dosyć użerania się.

>Nie wiem kto Ci takich głupot
> nawmawiał, ale zastanów sie zanim coś tak idiotycznego napiszesz.

Zawsze zastanawiam się, zanim coś powiem lub napiszę. Nie opieram swojego
wywodu
na farcie jaki tobie się przytrafił, lecz na paru nockach spędzonych na
googlach, własnych testach
i kilku telefonach do paru zaprzyjaźnionych serwisów.

Jeżeli mogę pomóc komuś nie wpierdolić się na minę, to to robię. Nie wiem
jak dla Ciebie, ale
dla mnie kilka dni bez kompa, to wymierna strata finansowa.

Życzę więcej spokoju ducha, zastanowienia zanim coś napiszesz i braku
kłopotów z kompem.

pozdrawiam

Szymon