Re: jaka grafika do ...?

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 05:19:49 MET

Szymon wrote:

> No prawda z tą niekompatybilnością radeonów, ale nie tyle chodzi o
> AsRocka, ile o Via.
>
> Na chipach KT400A i 880 nie chodzą 9550, 9600, 9000, nie wiem jakie
> jeszcze.

Błagam Cie, nie pisz takich głupot. Miałem Asusa na KT400A i Radeona
9000, Epoxa na KT600, Asrocka na KT880 i Radeona 9550, Asrocka na KT880
i Radeona 9600PRO i wszystko chodziło ok. Nie wiem kto Ci takich głupot
nawmawiał, ale zastanów sie zanim coś tak idiotycznego napiszesz. Może
i miałeś jakieś problemy z kartami, ale to nie wina chipsetu.

Jeżeli chodzi o Asrocki to miałem 3 modele i bez problemu chodziły z
różnymi Radeonami.

--
#http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
#lukled@tlen.pl GG:503647