Re: monitor a zdrowie ?

Autor: jrs <x_at_x.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 23:43:41 MET

> Ze wspomnianego tu juz artykulu z Chipa wynika, ze zamiana dobrego CRT na
> tani LCD ze wzgledow zdrowotnych (szkodliwosci promieniowania) mija sie z
> celem, bo sa one (tanie LCD mam na mysli) niedostatecznie ekranowane.
Normy odnosnie promieniowania magnetycznego na monitory LCD sa bardziej
liberalne w porownaniu do wymagan stawianych monitorom CRT.
To ze obydwa urzadzenia spelniaja swoje normy nie znaczy ze wypromieniowuja
tyle samo !
Dlatego radze przyjrzec sie panelowi czy aby dla zmiejszenia kosztow ekran
za bardzo nie jest odchudzony :)