Re: P4 3GHz - problem

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 23:25:37 MET

Użytkownik <karolgt@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:pan.2005.01.24.22.07.42.956089@gazeta.pl...
> Witam
>
> mam takiego procka jak w temacie. Problem objawia sie zawieszaniem
> komputera pod wplywem duzego obciazenia (np. parenascie zdjec w
> Photoshopie), jesli chodzi o "spokojne" traktowanie, np. samo gg, jakies
> www to wszystko chodzi idealnie. Gdy komputer sie zawiesi, nie pomaga nic
> poza wyciagnieciem wtyczki zkontaktu, a komputer uruchamia sie dopiero po
> jakis 10-30 minutach.
> Nie wiem juz co moze byc przyczyna, czy procesor?

moga tez byc zupelnie inne przyczyny natury sofwarowej

> Dodam ze na poczatku uzywana byla plyta Asusa P4 P800 Deluxe i z tego co
> zdazylem wyczytac na grupie to byly z nia problemy i procesorami powyzej
> 2,4 Ghz.

bzdura kompletna, mam ta plyte i procek 2,8 GHz i zadnych problemow, trzeba
bylo zrobic tylko update BIOS-a

> Prosze o jakies wskazowki. Jutro jade jeszcze przetestowac sam ten
> komputer, ale nie wiem za co sie zabierac, podobno wszystko juz bylo
> robione.Pozostaje mi jedynie odpalic slack-live i obciazyc troche
> komputer, zeby dowiedziec sie czy ew winny nie jest sam windows xp

sprawdz temperature procesora w czasie obciazenia, jesli jest ok, i testy
pamieci nie wykryja uszkodzenia, to szukaj przyczyny w jakis konfliktach
sofwarowych, np. zaisntaluj od nowa winde i sprawdz czy nowa winda przy
duzym obciazeniu tez wykrzacza komputer.

pozdrawiam
Tomek