P4 3GHz - problem

Autor: <karolgt_at_gazeta.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 23:07:44 MET

Witam

mam takiego procka jak w temacie. Problem objawia sie zawieszaniem
komputera pod wplywem duzego obciazenia (np. parenascie zdjec w
Photoshopie), jesli chodzi o "spokojne" traktowanie, np. samo gg, jakies
www to wszystko chodzi idealnie. Gdy komputer sie zawiesi, nie pomaga nic
poza wyciagnieciem wtyczki zkontaktu, a komputer uruchamia sie dopiero po
jakis 10-30 minutach.
Nie wiem juz co moze byc przyczyna, czy procesor?
To jest komputer znajomego, ktory twierdzi ze oddal go do serwisu, gdzie
wymieniane bylo doslownei wszystko, zasilacz, pamiec, pare plyt glownych i
zawsze to samo, a gdy w koncu wymienili sam procesor, to chodzilo wszystko
dobrze.

Dodam ze na poczatku uzywana byla plyta Asusa P4 P800 Deluxe i z tego co
zdazylem wyczytac na grupie to byly z nia problemy i procesorami powyzej
2,4 Ghz. Ale...teraz jest jakas plyta Gigabyte..ten procesor dalej nie
chodzi, a inny wlozony do tej plyty chodzi ladnie. Czy mozliwe jest zeby
np. tamta plyta (Asusa) uszkodzila ten procesor?
Dodam ze na samym poczatku zaraz po zalozeniu procesora, komputer
pomyslnie przeszedl memtesta.

Prosze o jakies wskazowki. Jutro jade jeszcze przetestowac sam ten
komputer, ale nie wiem za co sie zabierac, podobno wszystko juz bylo
robione.Pozostaje mi jedynie odpalic slack-live i obciazyc troche
komputer, zeby dowiedziec sie czy ew winny nie jest sam windows xp

z gory dziekuje