Re: monitor a zdrowie ?

Autor: Calme <calme_nospamme_at_pf.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 23:00:20 MET

Uzytkownik "wieniuszka" <wieniuszka_tego_nie@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
news:ct3r0k$1g8j$1@mamut1.aster.pl...

> Ze wspomnianego tu juz artykulu z Chipa wynika, ze zamiana dobrego CRT na
> tani LCD ze wzgledow zdrowotnych (szkodliwosci promieniowania) mija sie z
> celem, bo sa one (tanie LCD mam na mysli) niedostatecznie ekranowane.
> Natomiast co do komfortu pracy - pewnie wysokiej klasy LCD zapewnia go w
> wiekszym stopniu niz wysokiej klasy CRT, ale glowy nie dam bo nigdy
> nierpacowalem dostatecznie dlugo na panelu LCD z 'wyzszej polki'.
> pzdr

w tym szalenstwie jest metoda ... :) natomiast co do testow chipa to sa one
dla mnie dosc malo wiarygodne podobnie jak ostatnio pseudo testy na cdrinfo
gdzie do testuje sie naped z firmware ktory jest juz praktycznie w dniu
testu "przedpotopowy"
tak samo bawi mnie np dodawanie pnkt w testach za instrukcje np do dvd lub
cos w tym stylu