Re: Nagrywarki DVD - kiepska technologia

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 22:39:57 MET

Użytkownik "Marek" <marografWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:13df.000003e9.41f407e0@newsgate.onet.pl...

> Poprostu chodzi mi o prędkość odczytu z takiego nośnika. Testowałem na
> oryginalnej płycie Star Wars Episode I (DL) oraz na filmie z gazety.
> Prędkość odczytu na Necu jest na poczatku płyty x2 a na LG x12 zaczyna sie
> od
> x5,5 - tej prędkości Nec nie uzyskuje nawet na końcu płyty.

A co powiesz na to ze dodawane do liteona tloczona cd z nero nie daje sie
na nim odczytac -
naped widzi plytke ale przy probie instalacji sie zawiesza (kiepska jakosc
cd)
- trzeba przegrac ta cd zwykla nagrywarka na cdr i dopiero z niego
instalowac to dopiero zenada
(nie jest to przypadek , montowalem kilkadziesiat tych dvdr i w kazdej bylo
tak samo).

pzdr