Re: wymiana kondensatorow

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 16:38:25 MET

Uzytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisal w wiadomosci
news:ct0ie2.98.1@podolany.art.pl...
> moge albo wymienic kondensatory, albo kupic jakas inna plyte
> glwna, ale raczej uzywana - wiec mysle ze lepiej wymienic jej
> te kondensatory, bo przynajmniej wiem, co mam; a tak, to kupie
> jakas plyte w ciemno;
>
> teraz najwazniejsze: ile powinna kosztowac taka wymiana i
> gdzie mam to zrobic w Poznaniu (musi byc na FV); wlasnych
> kondensatorow nie mam; nie bede wysylal plyty na drugi
> koniec Polski;

Kolega niedawno sam zmienial i placil 5 zl za kondensator. Jak nie masz
praktyki to lepiej pójdz do zakladu napraw RTV - oni zlutuja pewnie za
drugie tyle. We Wroclawiu móglbym ci polecic jakis zaklad...

Co do rezultatów takiej wymiany - mysle, ze jest pewna szansa, ze po takiej
naprawie plyta dalej bedzie niestabilna. Ale raczej wszystko powinno sie
udac

Jesli to plyta na socket 423 to ja bym sobie darowal lutowanie - ostatnio
kupilem na allegro nowa plyte pod to gniazdo za 65 zl. Niestety bez faktury,
ale przy takich pieniadzach, to zadna strata.

pozdrawiam
jahu