wymiana kondensatorow

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 16:12:48 MET

witam!

padla mi plyta glowna; wizualnie widac, ze kondensatory sa wysadzone;
co ciekawe, nie padl zaden z rzedu wysokich i duzych kondensatorow,
ktore sa umieszczone przy samym gniezdzie procesora (jest ich tam
okolo 8), tylko padly 3 sztuki takich mniejszych i rozmieszczonych
rowniez w okolicach gniazda procesora, ale nie jeden obok drugiego;

zasilacz to Feel (dokladnych parametrow nie znam);
plyta glowna gigabyte pod P IV; pracowala z P IV 1.4GHz

czy po wymianie wysadzonych kondensatorow (a zostawieniu rzedu
przy procesorze), plyta ma szanse dzialac poprawnie - i ile
mniej wiecej miesiecy wytrzyma;

moge albo wymienic kondensatory, albo kupic jakas inna plyte
glwna, ale raczej uzywana - wiec mysle ze lepiej wymienic jej
te kondensatory, bo przynajmniej wiem, co mam; a tak, to kupie
jakas plyte w ciemno;

teraz najwazniejsze: ile powinna kosztowac taka wymiana i
gdzie mam to zrobic w Poznaniu (musi byc na FV); wlasnych
kondensatorow nie mam; nie bede wysylal plyty na drugi
koniec Polski;

adas;