Re: Komp pod XP

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 14:27:52 MET

W dniu Mon, 24 Jan 2005 13:46:51 +0100, osoba określana zwykle jako
Tofik pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Niestety obecnie ma tylko 128MB ramu , więc nie chciałem instalować od
>razu.Dysponuję w tej chwili kwotą 500zł, co polecilibyście dokupić żeby
>zrobić z tego przyzwoity komputer, raczej nie do gier 3D (sporadycznie),
>użytkują go w tej chwili 2 dziewczyny kilkunastoletnie (cholera wie co one
>tam z nim robią:)), chodzi przede wsystkim o to żeby płynnie chodził pod XP
>i nie sprawiał problemów. Koniecznie dokupię mu pamięć(tylko ile, 256
>wystarczy??) no i myślałem o nagrywarce dvd(jaką polecacie) na nowego procka
>i tak nie wystarczy(a jeśli już to jakiego w przyzwoitej cenie??)

Jak już kupisz pamięć i nagrywarkę, to z pewnością nie wystarczy Ci na
XP z tych 500zł.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I am Picard of Borg.  Hair Is Irrelevant!
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'