Komp pod XP

Autor: Tofik <pafio_at_wp.pl>
Data: Mon 24 Jan 2005 - 13:46:51 MET

Witam.
Znajomy posiada komputer , który dotychczas chodził na Win98 ale chciałby
zrobić przesiadkę na XP.
Konfiguracja:
Athlon 900MHz
128MB ram
płyta gł. Soltek (modelu nie pamiętam, ale kosztowała całkiem sporo i wiem
że jest to model kupiony z myślą o rozbudowie)
WinFast GeForce 2 MX

Niestety obecnie ma tylko 128MB ramu , więc nie chciałem instalować od
razu.Dysponuję w tej chwili kwotą 500zł, co polecilibyście dokupić żeby
zrobić z tego przyzwoity komputer, raczej nie do gier 3D (sporadycznie),
użytkują go w tej chwili 2 dziewczyny kilkunastoletnie (cholera wie co one
tam z nim robią:)), chodzi przede wsystkim o to żeby płynnie chodził pod XP
i nie sprawiał problemów. Koniecznie dokupię mu pamięć(tylko ile, 256
wystarczy??) no i myślałem o nagrywarce dvd(jaką polecacie) na nowego procka
i tak nie wystarczy(a jeśli już to jakiego w przyzwoitej cenie??)
Dzięki z góry za wszelkie sugestie
pozdrawiam
Tofik