Re: Gigabyte 6600GT

Autor: MikeTNK <tnk_at_no.spam.interia.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 22:27:21 MET

lukandelic wrote:
> A to co jest jak nie AGP?
> http://lukandelic.com/GV-N66T128VP.jpg

Moze po prostu karta jeszcze nie weszla (albo w ogole nie wejdzie) do
produkcji skoro nawet sam producent nic o niej nie pisze. Google na
oznaczenie modelu zwraca 2 unikatowe wyniki. Moze podasz swoje zrodlo z
ktorego czerpiesz informacje o tej karcie bo az sam jestem jej ciekaw.

--
Michal "MikeTNK" Macoch