Gigabyte GA-K8NF-9 - czym skutecznie monitorowac?

Autor: MikeTNK <tnk_at_no.spam.interia.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 23:19:17 MET

Witajcie

Posiadam plytke glowna Gigabyte GA-K8NF-9 z prockiem 3000+.
Chcialbym sie dowiedziec od ew. jej posiadaczy czym skutecznie da sie
monitorowac temperature procesora przy tej plycie + ew. sterowac predkoscia
wentylatora (jesli to mozliwe).
Easy Tune 5 dolaczany do plyty odmawia wspolpracy (nie chce sie w ogole
uruchomic - niby cos sie laduje po czym widac animacje zmniejszanego okienka
i na tym koniec - zadnego procesu zwiazanego z tym programem), wiec nawet
nie wiem czy ma opcje sledzenia temperatury.
SpeedFan pokazuje mi 3 wielkosci z czego jedna to zawsze sztywne rowne 70
stopni. Pozostale 2 tez raczej nie odpowiadaja odczytom temperatury z bios.
Inne programy potrafia odczytac te 70 stopni jako temperature procka ;/

Dodatkowe pytanie - czy komus udalo sie uzyskac zmniejszenie predkosci
wentylatora przy zastosowaniu Cool'n'quiet ? U mnie niby zmniejsza sie
czestotliwosc procka ale temperatura cos nie za bardzo chce sie zmniejszac i
wentylator kreci sie caly czas tak samo (moze to jego minimalna predkosc ?
okolo 3000)

Za wszelkie wyjasnienia bede bardzo wdzieczny :)

Pozdrawiam

--
Michał "MikeTNK" Macoch