Re: Nagrywarki DVD - kiepska technologia

Autor: Calme <calme_nospamme_at_pf.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 21:34:03 MET

Użytkownik "Marek" <marografWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:13df.000003e9.41f407e0@newsgate.onet.pl...

> Poprostu chodzi mi o prędkość odczytu z takiego nośnika. Testowałem na
> oryginalnej płycie Star Wars Episode I (DL) oraz na filmie z gazety.
> Prędkość odczytu na Necu jest na poczatku płyty x2 a na LG x12 zaczyna sie
> od
> x5,5 - tej prędkości Nec nie uzyskuje nawet na końcu płyty.

Ja mam taką propozycję myślę, że to będzie z korzyścią dla wszystkich
zainteresowanych (np. przyszłych kupujących) niech użytkownicy 3520 zrobią
pełny test na Nero DVD Speed 3.61 dla płyty gazetowej i dla pudełkowej
wersji DL i albo wrzućmy to w jednym poście albo może ktoś miałby możliwość
umieszczenia tego gdzieś jako link co myślicie o tym - byłoby to chyba najb
miarodajne :) - no zakładam oczywiście,że nikt nie podkoloryzuje -
ewentualnie screensave'y :)