Re: Nagrywarki DVD - kiepska technologia

Autor: Calme <calme_nospamme_at_pf.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 21:10:37 MET

Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości >
Ogólnie wypowiedź bardzo ciekawa zgadzam się z wieloma jej pnkt ale w
pewnych kwestiach zdanie mam rozbieżne :)

 - średnia korekcja błędów (najgorsza z urządzeń jakie do tej pory miałem)

jak pisałeś są różne egzemplarze - nie wiem ja jak narazie porównując do
starej nagrywarki LGx16/ do starego DVD-Pioneera i do obecnego DVD LG nie
mogę narzekać na korekcję błędów czy to EAC czy inna bajka po prostu jest w
normie wg mnie

- słaby odczyt płyt tłoczonych (to już są niezłe jaja!!!)
no to faktycznie już coś dziwnego mam zbiór dość duży (dla niektórych pewnie
nie :) około 100 płytek DVD i z gazet i dużo orginałów i jak narazie ich
odczyt rzekłbym jest wyśmienity - czyta je lepiej i szybciej niż DVD LG - do
stacjonarnych odtwarzaczy nie porównuje bo nie ma sensu >

 - długi czas dostępu do wsadzonej do napędu płyty
TRUE