Re: jaka grafika do ...?

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 21:01:36 MET

Użytkownik "soonic" <soonic@op.pl> napisał:
> potrzebuje dobrej karty graficznej z wyj. DVI i TVout, reszta jest nie
> istotna. Moj wybor padl na R9550 128MB(128bit) Gigabyte (bo jest

troche tak dziwnie napisalem chodzilo mi o karte z wydajnym wyj. DVI i
TVOUTem, reszta jest nie istotna tzn. raczej nie zamierzam podkrecac w gry
tez nie gram, wiec te wszystkie taktowania rdzenia i pamieci schadza na
dalszy plan, grunt to zeby miec dobry obraz na LCD i TV. Pytam sie bo nie
wiem czy te wyjscia sa standardem czy moze jednak roznia sie jakoscia w
poszczegolnych modelach.