Re: Pytanie o chlodzenie na karcie

Autor: Rafal Zebrowski <rafi_at_iq.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 17:01:06 MET

"WS" <stratoss@poczta.wp.pl> wrote in message
news:ct08a5$rm3$1@news.onet.pl...
> Witam ,
>
> karta mi halasuje coraz glosniej , psuje sie w niej wiatrak. Mam
> koncepcje (podpowiedziana na grupie) , zeby okleic radiator i przykleic
> termoprzewodzacym klejem radiator od chipsetu , i nie montowac
> wiatraczka. Tak tez zrobie , mam jednak problem z termoprzewodzacym
> klejem. Zamowilem to na allegro , zanim jednak przyjdzie to pewnie z
> tydzien albo i dluzej minie , a mnie sie nie chce czekac , bo halas mnie
> juz doprowadza do szalu. Mam pytanie. Mam Radeona 9100 . Jak wywale w
> [...]

Witaj w klubie. Ja na tej samej karcie (ja mam akurat Saphire) juz dawno
zaczalem dostawac kurwicy na ten firmowy wiatraczek. Znalazlem i kupilem cos
takiego:

http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=21_29&products_id=436

i jest w tej chwili w miare ok. Wiatraczek jest duzo cichszy od tego
firmowego. Chociaz ten pomysl z duzym radiatorem od chipsetu rowniez wydaje
sie byc godny rozwazenia, ja osobiscie go odrzucilem, bo nie moglem tak na
szybko pozbyc sie starego radiatora z chipu (jest tam niezle przyklejony).

Pozdr,
Rafal