Pytanie o chlodzenie na karcie

Autor: WS <stratoss_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 14:20:34 MET

Witam ,

karta mi halasuje coraz glosniej , psuje sie w niej wiatrak. Mam
koncepcje (podpowiedziana na grupie) , zeby okleic radiator i przykleic
termoprzewodzacym klejem radiator od chipsetu , i nie montowac
wiatraczka. Tak tez zrobie , mam jednak problem z termoprzewodzacym
klejem. Zamowilem to na allegro , zanim jednak przyjdzie to pewnie z
tydzien albo i dluzej minie , a mnie sie nie chce czekac , bo halas mnie
juz doprowadza do szalu. Mam pytanie. Mam Radeona 9100 . Jak wywale w
diably wiatrak i nie bede w nic gral , a jedynie programowal , ogladal
strony , odbieral poczte itd... to mi sie nic z karta nie stanie ? Jak
mozna sprawdzic (jakim programem), czy karta sie nie przegrzewa na samym
radiatorze ?

Pozdrawiam
WS