Re: Jak nagrac na CD ksiazke adresowa z Outlook express?

Autor: Sebastian Matuszczyk <lawrance_at_poczta.bez.tego.onet.pl>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 15:31:56 MET

sagsurfer napisał(a):

> Witam serdecznie ,skladam zapytanie do Was szanowna grupo ,poniewaz wiem ze
> sa tu ludzie zaznajomienia ze wszelkimi tematami odnosnie PC.
> Jak w tytule nurtuje mnie problem , z ktorym musialem sie borykac po
> formatowaniu dysku w moim komputerze , probowalem przedtem zgrac ksiazke
> adresowa na CD aby jej potem nie wpisywac od nowa recznie adres po adresie .
> stad moje pytanie czy da sie to zrobic , a jesli tak to w jaki sposob,
> za wszelkie info bede bardzo wdzieczny , poniewza ostatnio utracilem
> wszystkie moje kontakty ,a mieszkajac poza granicami kraju , nie mam dostepy
> [...]

Plik --> Exportuj --> Książka adresowa --> Plik tekstowy (w formacie
CSV) --> Zapisz exportowany plik jako:

Nadaj mu nazwę i ścieżkę

-->Wybierz pola, które chcesz eksportować --> Zakończ

I masz swoją książkę adresową, którą możesz zaimportować do OE na
dowolnym komputerze

Powodzenia

Seba

=  "Natura sanat, medicus curat"  =