Jak nagrac na CD ksiazke adresowa z Outlook express?

Autor: sagsurfer <jozef.saganowski(aspam)_at_verizon.net>
Data: Sun 23 Jan 2005 - 15:22:00 MET

Witam serdecznie ,skladam zapytanie do Was szanowna grupo ,poniewaz wiem ze
sa tu ludzie zaznajomienia ze wszelkimi tematami odnosnie PC.
Jak w tytule nurtuje mnie problem , z ktorym musialem sie borykac po
formatowaniu dysku w moim komputerze , probowalem przedtem zgrac ksiazke
adresowa na CD aby jej potem nie wpisywac od nowa recznie adres po adresie .
stad moje pytanie czy da sie to zrobic , a jesli tak to w jaki sposob,
za wszelkie info bede bardzo wdzieczny , poniewza ostatnio utracilem
wszystkie moje kontakty ,a mieszkajac poza granicami kraju , nie mam dostepy
do moich znajomy w takim stopniu jak bym chcial.
Dzieki jeszcze raz z powazaniemm sagsurfer
Ps. Jesli bedziesz pisal do mnie na e-mail wytnij z adresu to co w
nawiasach.