Re: Jak ustawić większy mnożnik

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 14:46:48 MET

Użytkownik "MojoJojo" <osoba@microsoft.com> napisał w wiadomości
news:csshue$oae$1@inews.gazeta.pl...

> Sempion jest produktem value nie performance i jako taki AMD poblokował mu
> mnoznik gazety o tym trąbiły.
> Wiesz ja czytam mnóstwo rzeczy, nie wiem: benchmark,pl pclab,pl in4,pl
> hexus,net driverheven,net
> Więc nie będe tu pisał super posta.

Aa, źle cię zrozumiałem. Że sempki mają blokadę mnożnika to oczywiście wiem.
Jak napisałeś "Tzn mozna tylko dać tam 12 albo 9 , 10 nie wiem dokładnie bo
tylko o tym czytam nie miałem tego proca nawet w ręku" to zinterpretowałem
to tak, że można zmieniać mnożnik tyle że nie co 0.5, a z większym skokiem
(6,9,12,15 itd).

> A czy ty mógłbys napisac gdzie o tym cztyłeś blokada mnożnika jest
> integralna funkcja procesora.
> Napisz bo jestem ciekaw czy to rzeczywiście mozliwe.

Np. tutaj:
http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/duron1400_Applebred/strona-1.html#2