Re: Jak ustawić większy mnożnik

Autor: MojoJojo <osoba_at_microsoft.com>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 04:39:57 MET

Sempion jest produktem value nie performance i jako taki AMD poblokował mu
mnoznik gazety o tym trąbiły.
Wiesz ja czytam mnóstwo rzeczy, nie wiem: benchmark,pl pclab,pl in4,pl
hexus,net driverheven,net
Więc nie będe tu pisał super posta.

A czy ty mógłbys napisac gdzie o tym cztyłeś blokada mnożnika jest
integralna funkcja procesora.
Napisz bo jestem ciekaw czy to rzeczywiście mozliwe.