Re: Eizo/Eizo vs. NEC/NEC

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 13:30:50 MET

> Może rzeczywiście zły przykład ale warto wcześniej poczytać jakieś
> recenzje
> nawet jesli nie są najbardziej obiektywne, a ja wychodzę z założenia że
> eizo to
> zajeb... firma i warto sobie poczytac co inni o tym myslą zawsze można z
> kimś
> wtedy podyskutować.
> Pozdr.

No ale na przyklad oplaci sie brac monitor 17", czy dolozyc do 19" (tyle, ze
roznica poki co duza), bo chodzi o rozmiar i wielkosc czcionek przy rozdz.
nominalnej 1280x1024. Niektorzy, nawet tu na grupie, mowia ze w 17" czcionka
jest dosyc mala. Prawda li to? Wkoncu chodzi o oczy :)
Pozdrawiam
Paweł