Eizo/Eizo vs. NEC/NEC

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 16:31:43 MET

Witam
Chce kupic monitor LCD i mam dylemat. Wolalbym zakupic Eizo, ale poki co w
moim zasiegu finansowym jest NEC. To modele, ktorymi jestem zainteresowany:
19" Eizo L768

19" Eizo L767K black

19" NEC MultiSync 1970NXi silver-black

19" NEC MultiSync 1960NXi silver-black

Czy te NECi nie sa wiele gorsze od tych Eizo? Ktory z nich lepiej sie
sprawdza na codzien? Czy moze dac sobie spokoj narazie i dozbierac na Eizo
(ktory?) ?

Monitora bede uzywal glownie do: tworzenie/ogladanie WWW, tworzenie animacji
(Flash, 3D Studio Max), konwersja filmow.
Jednakze czasem chcialbym pograc w gry typu NFS Underground 2, UT 2004
Czy tem monitory sie nadaja dla moich potrzeb?
Czy monitory z czasem reakcji ok 16 ms nadaja sie rowniez dla moich
zastosowan, czy wogole nie zawracac sobie tym glowy?

Prosze o opinie uzytkownikow tych modeli
Pozdrawiam
Paweł