HP (Hewlett-Packard) Pavilion ZD7058CL - Pytanie, a właściwie prośba :)

Autor: JK <jkidd2003_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 10:16:33 MET

Witam Wszystkich Grupowiczów!

    Nie wiem, czy moje pytanie związane jest z tematyką tej grupy (chociaż w
pewnej mierze na pewno tak, bo dotyczy komputera), ale innej nie znalazłem.
Otóż chciałbym sie dowiedzieć, a właściwie prosić Was o wycenę mojego
laptopa. Dostałem go ze Stanów Zjednoczonych, ale chciałbym, go sprzedać,
gdyż inwestuję w samochód i każdy grosz mi się przyda :) Tak więc, jest to
komputer: HP (Hewlett-Packard) Pavilion ZD7058CL z następującymi
parametrami:

Procesor: Intel Pentium 4 2.8GHz, 533MHz
Cache: 512KB (L2)
Pamięć RAM: 512MB DDR SDRAM (2 x 256MB) 333MHz
Max RAM: 2048MB DDR SDRAM (2 x 1024MB)
Grafika: Nvidia GeForce FX Go5600
Pamięć: 64MB DDR SDRAM
Dysk twardy: 80GB enhanced-IDE
Napęd CD/DVD: DVD-ROM/CD-RW Combo
przekątna ekranu: 43 cm (17.0") WXGA+ WVA TFT (1440 x 900)

    Jak sądzicie, za ile mógłbym go sprzedać? Jaka cena jest stosowna za
tego typu sprzęt? Dodam, że jest on oczywiście nowy i na gwarancji
(amerykańskiej). W polskich sklepach komputerowych nie mogę znaleźć tego
modelu i, dlatego nie znam nawet średniej ceny.

PS

Nie odbierajcie mojego posta jako spam, ogłoszenie itp. Ma on charakter
tylko i wyłacznie informacyjny (dla mnie).

Dziękuję za wszelką pomoc!

Pozdrawiam!