Re: SCSI RAID na WIN XP

Autor: format specjalny <be_at_dwa.extra>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 10:02:38 MET

> http://www.tomshardware.pl/storage/20041119/index.html

Nie zrozumielsmy sie...
Nie interesuja mnie rozwiazania programowe tym bardziej na SATA ATA.
Konstrukcja ma tworzyc bardzo_wydajna_stacje_robocza
oparta na PIV i w domysle na win XP i kontrolerze RAID SCSI.

W gre wchodza rozwiazania Ultra160 (albo Ultra320) jednak ograniczeniem moze
byc kiepska wspolpraca z windowsem oraz budzet. Stad moje pytania

Zakladam, ze najbardziej oplacalna (cenowo) bedziedzie konstrukcja oparta
na kontrolerze Ultra160.
Najlepiej gdyby pracowaly na zwykłym 32bit PCI (jest cos takiego wogole?)
Jezeli ktos moglby sie podzielic doswiadczeniami....

THX