Re: DVD - strefy

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Sat 22 Jan 2005 - 07:20:44 MET

"Eneuel Leszek" crplmj$fgs$1@korweta.task.gda.pl

> Podobnie jak i ClonyCD czy ClonyDVD, choć w tym ostatnim
> widać owcę wcinającą jakąś kaszę. :) (zamiast trawę)

Ponieważ zarzucono mi kłamstwo -- dokładniej (; zbadałem ;) temat
i przyznaję, że to być może nie jest kasza, ale jakieś ciastka.
Tak czy inaczej -- owca powinna jeść coś innego...

> Poza tym jednym błędem ;) (kasza zamiast trawy) to
> chyba doskonałe programy. :) CloneDVD mógłby ciąć
> dwuwarstwowe ;) filmy na dwa krążki. :)

Teraz mam inną wersję zainstalowaną, więc nie wiem,
czy tamta rzeczywiście nie cięła, jak napisałem wyżej,
czy jedynie ja tej możliwości tam nie dostrzegłem.
Ta wersja, którą mam teraz zainstalowaną, tnie bez
problemu i jest to dokonały program do kopiowania
filmów znajdujących się na DVD.

E. :)